Aldrig mera laxen där


Det var första gången jag beställde in mat på Bysis och jag kommer aldrig att mera göra det. Inte laxen i alla fall, det kan ju hända att resten av maten är fräsch? Nu pratar jag bara utöver mig själv, om min vän tyckte maten smakade lika härligt som mig så får hon uttrycka det på ett annat sätt?  Jag kunde äta tre bitar från laxen, jag var tvungen att lukta och jag ville att resten av sällskapet skulle lukta, tänkte om jag var paranoid eller så? Men ingen ville. Det var lax med dijonsenaps med vitt vin tomater och smör samt pressad potatis. En liten slö dillkvist på toppen. Enligt menyn på hemsidan så ska det även ha varit med blåmusslor, men det är inge jag sörjer över. Hade blåmusslor stått med på menyn som vi fick på plats så hade jag ALDRIG beställt in laxen. Just det, kyparen frågade inte ens hur det smakade eller var. Han förstod nog, eller så visste han? Men jag ska inte vara sämre än så, givetvis kommer jag att pröva något annat en annan gång. Sen får jag inte glömma tillägga att den pressade potatisen var grymt god.

Jag har oftast otur med laxen, Se här

Kommentarer
Postat av: Fotenzon

Förväntar du dig att laxen ska smaka fitta, förstår jag att du blev besviken.

2008-09-04 @ 15:12:40
Postat av: Majs

Antagligen...

2008-09-04 @ 15:38:06
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0