Hon är bara så bra

bilderna är snodd från iform.no
(Bodybuilding och Fitness)

Träningsnarkoman och snyggingen själv, Magda Gad kommer att och som tidigare inspirera mig genom hela hösten. Dock kan jag aldrig tävla ikapp för att få hennes muskler, men kanske en bit på väg? Jag läser hennes blogg dagligen och blir bara SÅ trött. Hon är så duktig och gör nästan allting rätt. Ibland orkar man ju bara läsa hälften, det känns som om man ska bestiga berg, genom att bara läsa. Bilderna säger allt. Bilderna säger vilken kraft och tålamod denna kvinna har. Det är riktigt peppande. Nu kommer jag dock inte göra precis som hon, jag har en egen teori. Jag sätter igång om någon vecka, inte nu.

Följ hennes spännande blogg: (Magda Gad)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag har också börjat träna som besatt. Akta dig Majsan, snart skrämmer jag inte bara småbarn med mina svällande biceps...haha.



kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0