Så var det


Så har man vaknat för dagen fast det känns som om man precis har kommit hem. Jag minns inget från igår, vart jag var, vart jag dansade och vilka jag umgicks med. Däremot så minns jag Mc Donaldskön på Kungsholmen. Skämt. Jag tror kvällen var helt okej, och middagen innan allt startade var likaså. Men vet ni vart vi hamnade? STUREPLAN. Jag är en Stureplanflata? Men det är ett evigt köande och trots ej icke så överfulla krogar så var det kö. Nu måste jag fixa, städa igen och springa ner till böglivs och handla inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: Den där Manuela

alltid lika kul när man får samla "bevis" från natten eftersom man inte minns dan efter. därför köpte jag en två liters bag-in-box istället för tre till kvällen, i förebyggande syfte ;P

Postat av: From Kli to ris as Dorabella

Den där har rätt att man är på fel spår när man har minnesluckor och handlar i förebyggande syfte.

Var åt var du?

Var åt dansade du?

Var åt umgicks du med?

Köer är till för att locka dit människor i tron om att "stället" är populärt och fullproppat med människor. Har aldrig någon nämnt ordet grundlurad?

Nu är det tid att slicka upp flickvännen i brygga.

Flipp Flopp/Dorabella

2008-09-06 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0