Bara äckliga gubbar


syns på G i morgon

Jag har fått så mycket feedback än någonsin sen jag flyttade min blogg. Idag när jag öppnade min mejlbox hade jag ännu ett förslag från en kille som idagsläget bloggar på samma sajt som jag gjorde. Han har idag varit så generös och sagt att han kan bygga upp något helt nytt till mig, helt gratis. Han har tydligen inget liv och det skrev han själv i mejlet. Det är hur toppen som helst och givetvis är jag öppen för förslag. Vi syns på G i morgon så pratar vi mera. Ps, jag var på Torget innan vi åkte till Stureplan. Det var väldigt trevligt för en gångs skull. Men no more Stureplan. Det är bara äckliga gubbar som går där, av min erfarenhet sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0