Edith Backlund på Dao 7/9


Egentligen har jag absolut ingen lust att blogga. Jag är så trött på gnällkärringar så det finns inte. Jag avskyr många i min närvaro just nu, det känns omoget, men så får det vara. Jag orkar heller inte blogga bara för att komma upp i 20 000 unika per vecka som jag hade på hanky. Jag orkar heller inte länka till personer som inte länkar till mig. Det är slut med gratisreklam. Däremot så uppskattar jag alla som verkligen visar sin vänlighet tillbaks. Tack. Det känns mycket roligare att skriva om er än om alla andra. Jag kanske också är sur för att jag fortfarande inte har ätit? Under kvällskvisten gick jag från St: Eriksplan över lilla och stora Essingen förbi Gröndal och över Västerbron, igen. Det värker i mina ben och då får ni inte glömma att jag gick en tvåtimmars promenad under förmiddagen. En eloge till mig men nu är det slutgått för i år.

Nu måste jag av rent känslomässiga skäl skriva ut om vad som händer söndag 7 september ute på Ängbybadet klockan 12.30. Daobeach kommer att duka upp med allt möjligt i meny väg. Mot hösten och DAO så kommer ingen mindre än Edith Backlund ut och förgyller vår tillvaro med lite sång. Jag ska ut för jag gillar Edith och har gjort det från allra första början. Konstigt egentligen, men ibland kan man bara inte veta. Jag tänker lägga in min älsklingslåt med Edith. Den får mig att tänka, gråta, skratta och bara vara. 

Jag både vill och inte att hon ska sjunga "Rosie" 6 september. Jag vill inte börja dagen med tårar. Känslorna känns så mycket värre nu än vad det har gjort på länge. Jag tror det var minst tre veckor sen vi var ut och åt middag och skrattade tillsammans. Edith är en utav de få artister man kan prata bajs med. Sen kanske jag tycker det är lite mera roligare än vad hon tycker? Det ska bli grymt kul att få se henne live ute på DAO.

Kommentarer
Postat av: sarah

snyft ....

ingen mer blogg??????

hajar dock trötheten....

förresten vart bokar man rum på ert hotell?

jag behöver snar semester.

tack o hej

sarah

2008-08-28 @ 08:08:41
Postat av: mirre"den andra"

men vännen då..tänk va mysigt det blir när sambo kommer hem igen:)possetiva tankar aauumm aauumm djuupa andetag ;)nää lilla pinglan ta o ryck upp dig nu,och för guds skull..ät nått människa!puss

2008-08-28 @ 09:52:10
URL: http://www.hanky.se/HemmafruM
Postat av: Bettan

Inget mer bloggande? Det vore verkligen synd. Du har en underbar "stil" med ditt skrivande. Jag tror det finns flera människor som gillar dig än inte gör det, det är nog mer människor än du tror.Vet att livet suger ibland men ska "dom" få dig o inte göra något du är bra på o som jag tror du älskar, har jag fel? Och du, man måste äta för att få energi. Så ät något o tänk på alla som gillar dig istället.....

2008-08-28 @ 10:12:50
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: CZ

Hej på dig bloggdrottningen :)

Inte tappa suget nu.

Har faktiskt mejlat dig... hoppas du svarar.



Kram

CZ

2008-08-28 @ 13:15:02
URL: http://www.hanky.se/barbarellas
Postat av: Anonym

MAJS!! Du har inte bloggat på hela dagen!!!

2008-08-28 @ 16:54:11
Postat av: Tuttén

Majsan saknar mina "giftiga" kommentarer.

Krama får jag, men pussa? Det skulle Majsan aldrig tillåta. Möjligtvis efter 15 Smirnoff Ice.

Postat av: Helene

Massor av kramar i fran oss i Atlanta.

See you soon.



2008-08-28 @ 20:51:49
Postat av: Frida K

Jag känner Majs hon skriver inte när hon är ledsen. Länkar till hennes favoritlåt.

Kram på dig majs!

Postat av: bibbi

Mer bilder om H H kommer där lilla du. Ryck upp dig o kämpa vidare. Jag fick ju aldrig höra Edith trots at Mirre tjatade om det hela tiden. Smiska på henne OM hemsidan oxå, å det snaraste så man kan LÄNKA dit.See u soon we hope.

2008-08-29 @ 05:18:02
URL: http://www.dramaqueenaboard.blogspot.com
Postat av: Anita Malmgren

Jag har börjat länka till dig från min sida nu fast inte enbart till dig utan även till två andra bloggare jag gillar.

Men å andra sidan har jag aldrig bett om reklam tillbaka :)

Hoppas du fortsätter blogga

kram

2008-08-29 @ 19:21:56
URL: http://www.hanky.se/anitamalmgren
Postat av: Annelie

20.000 unika besök? Shit, själv är jag glad för 20 ;-)

2008-08-29 @ 23:29:01
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0