En blind har bättre smak


Jag tog reda på namnet på krogen där vi var, på Stureplan. Jag ska inte skriva ner något ställe däromkring, men jag vill inte gå tillbaks, inte dit. Man skulle nästan kunna tro att jag var på dejt. Det var jag också, men det hände inget. I alla fall så inhandlade jag mig nya kläder igår. Jag vet att det är på tiden. Jag promenerade med bestämda steg till MQ jag handlar det mesta där, även om dom tycker jag helt fläng i huvudet. Jag får alltid ett skratt i ansiktet när jag är där och provar kläder. Förstår inte varför. I själva verket ska ju personalen bara vara tacksam att jag handlar där, men okej, det är bra med smakråd. Så slipper jag bli utskrattad på stan. Igår vek sig kvinnan i affären sig nästan dubbel av skratt. En blind kunde ha bättre smak än mig, schysst? Men jag hittade tillslut ett par jeans, skjorta och en jacka.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är ruskigt nyfiken på dina kläder asG

2008-08-21 @ 13:00:16
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0