En påse nudlar


Eftersom jag inte kan sova så var jag tvungen att trycka i mig en påse nudlar. Vågen står på 56,1 det innebär att jag har gått upp en massa hekto, fast jag var magsjuk tidigare idag. Min syster köpte min telefon för ett familjevänligtpris. Skulle aldrig vara dum mot min syster fast jag var det förr. Mera om det kommer ni att kunna läsa om i Veckorevyn om ett par veckor. Nu ska ja räkna änglar och verkligen sova, säg lycka till. Hade jag haft ett par gymnastikskor så hade jag gått ut på en långpromenad och sett solen stiga upp vid Slussen, tillsammans med mig själv och kärleken. Obotligromantiker som man är.

Konstigt att jag och min sambo fortfarande håller ihop efter femår. Hon som verkligen spyr när man ställer fram levandeljus och en stor bukett med röda rosor. Men var och en uppskattar olika saker här i livet. Jag skulle vilja gifta mig, vid havet. Ett stort fint bröllop med en massa fina vänner in i natten sommarvindar. Min sambo säger om det är fest jag vill ha så kan jag ha det, men något bröllop blir det inte. Charmigt värre? Men jag saknar min kvinna längst in i benmärgen. Jag vill att hon ska sitta framför mig med cigaretten i mun. Det som jag vanligtvis stör mig på. Näe, nu ska ja söka en ny fru på nätet, en som vill gifta sig. Jag har gjort det tidigare, men utan reslutat (se här)

Kommentarer
Postat av: Emma

KLart att du kan följa med oss :), åh sluta sura nu för att du inte kan sova somna gör man alltid till slut iaf ler



2008-08-23 @ 07:42:04
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: CZ

är det inte längre än 5 år?? känns som ni två funnits i evigheter.... ja tillsammans alltså.



Puss

CZ

2008-08-23 @ 10:49:39
URL: http://www.hanky.se/barbarellas
Postat av: Majs

He he. Du verkar oftast ha mera koll än mig :)

Men inte mera än 5 år.

2008-08-23 @ 11:17:39
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0