Nu vill jag fan ha mina pengar


Jag hade nästan tänk att gå tillbaka till hanky.se men eftersom jag ännu en gång inte fick det jag var lovad så skiter jag i allt som har med den sajten att göra. Eftersom pengarna var lovad att komma in på konto i fredags så kanske det skulle dröja ännu längre för mig, det här med tredagars väntan osv, men inga pengar kom idag heller. Vad är det här? Ska det verkligen strula så här länge? I över en månads tid har jag väntat och varje vecka har jag fått olika svar. Självklart är jag ledsen och besviken över hela situationen. Inget konstigare än så. Jag har hållit en låg profil utan gnäll, men nu är det förböveln nog. Det här är nästan värre än Celiné Dion incidenten, men där fick jag pengarna tillbaka efter en polisanmälan, ska det verkligen behöva gå så långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0